Data Act wchodzi w życie
12 września 2025 r. zaczyna obowiązywać unijne rozporządzenie w sprawie sprawiedliwego dostępu do danych nieosobowych i ich wykorzystywania, znane...
12 września 2025 r. zaczyna obowiązywać unijne rozporządzenie w sprawie sprawiedliwego dostępu do danych nieosobowych i ich wykorzystywania, znane...
W erze cyfrowego marketingu i automatyzacji sprzedaży skuteczne pozyskiwanie leadów to podstawa rozwoju wielu firm. Jednak nie można zapominać, że każda...
Niemal 20 lat temu brytyjski matematyk Clive Humby powiedział, że dane to nowa ropa naftowa – mówiąc to...
Nie bez powodu mówi się, że dane osobowe to nowa „waluta” XXI wieku. W świecie, w którym coraz więcej spraw załatwiamy...
W listopadzie 2024 r. brytyjski oddział operatora telefonii komórkowej O2, wypuścił chatbota stworzonego do długich i trudnych do przerwania rozmów, wygenerowanego...
Dziś obchodzimy Dzień Bezpiecznego Internetu – to doskonała okazja, by przyjrzeć się zmianom w regulacjach cyfrowych na przestrzeni ostatniego roku. W...
Technologie oparte na sztucznej inteligencji (AI) stwarzają wiele możliwości i korzyści, dlatego przedsiębiorcy coraz częściej wykorzystują modele AI, opracowują...
W dobie dynamicznego rozwoju nowych technologii coraz częściej dochodzi do przetwarzania danych osobowych, zarówno podczas tworzenia innowacyjnych rozwiązań, jak...
Działalność reklamowa influencerów wzrasta wraz z popularnością platform internetowych, a influencer marketing stał się popularnym narzędziem, po które sięgają marki.