
DGP | Jak legalnie i etycznie budować wartościową bazę kontaktów?
W erze cyfrowego marketingu i automatyzacji sprzedaży skuteczne pozyskiwanie leadów to podstawa rozwoju wielu firm. Jednak nie można zapominać, że każda...
W erze cyfrowego marketingu i automatyzacji sprzedaży skuteczne pozyskiwanie leadów to podstawa rozwoju wielu firm. Jednak nie można zapominać, że każda...
Niemal 20 lat temu brytyjski matematyk Clive Humby powiedział, że dane to nowa ropa naftowa – mówiąc to...
Nie bez powodu mówi się, że dane osobowe to nowa „waluta” XXI wieku. W świecie, w którym coraz więcej spraw załatwiamy...
10 listopada 2024 r. weszła w życie ustawa z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej (PKE). Nowe...
Działalność reklamowa influencerów wzrasta wraz z popularnością platform internetowych, a influencer marketing stał się popularnym narzędziem, po które sięgają marki.
Data Governance Act (DGA – Akt w sprawie zarządzania danymi), który obowiązuje od września 2023 r., tworzy mechanizmy umożliwiające...
Przestrzeganie wymogów dotyczących cyberbezpieczeństwa w obliczu rosnącej liczby cyberataków będzie miało kluczowe znaczenie zarówno dla kwestii wizerunkowych i finansowych...
Projekt nowelizacji ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (UKSC) przewiduje wprowadzenie procedury pozwalającej na uznanie dostawcy sprzętu lub oprogramowania za...
Jest szansa, że zniknie przynajmniej część barier, które dziś osobom ze szczególnymi potrzebami utrudniają pracę, naukę, podróżowanie czy korzystanie z...