Joanna Kłos
Stanowisko:
asystent
Obszary doradztwa:
wsparcie administracyjne
Zespół:
zarządzanie wierzytelnościami
Języki:
angielski
Kontakt:
- Do zadań Joanny należy organizacja pracy sekretariatu, m. in. zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oraz ich archiwizowanie (obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej oraz programu DMS)
- Na co dzień zajmuje się organizacją spotkań, opieką nad klientami oraz bieżącym wsparciem organizacyjnym dla pracowników DSK. Utrzymuje kontakt z urzędami, sądami, kancelariami notarialnymi, zarządza kalendarzem spotkań
- Współpracę z kancelarią rozpoczęła w 2021 roku. Joasia ma duże doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta, które zdobyła m. in. jako asystentka prezesa w firmie zajmującej się budową systemów teleinformatycznych i referent do spraw rekrutacji na WSPiA.
- Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, którą ukończyła w stopniu licencjata, ze specjalizacją media i komunikacja społeczna
- Prywatnie – interesuje ją motoryzacja, chętnie zajmuje się fotografią