W erze cyfrowego marketingu i automatyzacji sprzedaży skuteczne pozyskiwanie leadów to podstawa rozwoju wielu firm. Jednak nie można zapominać, że każda interakcja z potencjalnym klientem musi być zgodna z prawem. Dotychczasowe przepisy dotyczące marketingu bezpośredniego były niejasne i pozostawiały wiele miejsca na interpretację.

Nowe regulacje PKE wprowadzają konkretne zasady: każda forma marketingu bezpośredniego wymaga uprzedniej zgody użytkownika końcowego. Brak zgodności z tymi przepisami grozi nie tylko niepowodzeniem kampanii, ale też poważnymi karami finansowymi i ryzykiem utraty reputacji.

Jak legalnie i etycznie budować wartościową bazę kontaktów? Odpowiedź znajdziesz w artykule naszych ekspertek: Adriana Zalewska-Werra i Sandra Winiecka z zespołu nowych technologii w DSK Kancelaria.

Artykuł pt. „Jak pozyskiwać leady do celów marketingu bezpośredniego?” ukazał się w Dzienniku Gazecie Prawnej 10 czerwca 2025 roku.